top of page
חיפוש

איך בוחרים מתקן הרמה חשמלי לרכב?

הבחירה במנוף הרמה חשמלי לקלנועית או לכסא גלגלים היא בחירה משמעותית, וחשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים שיכולים להיות רלוונטיים לתהליך. אנחנו באדר פתרונות הרמה מציעים ארבעה סוגי מנופים עיקריים, וכחלק בלתי נפרד מהשירות שלנו, נשמח לסייע לכם לבחור את האחד שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר. על פי ניסיוננו אלו השיקולים אליהם כדאי להתייחס:


מספר רכבים בשימוש


אם האדם הזקוק למנוף מתנייד תמיד באמצעות רכב אחד, יתכן מאוד שמנוף מובנה יענה על צרכיו באופן הטוב ביותר – ילווה אותו לכל מקום ויתאים בכל זמן. אם מדובר במספר רכבים, יתכן ועדיפה אחת האפשרויות שלא כוללות התקנה – כך שניתן יהיה להעביר את המנוף מרכב לרכב בהתאם לצורך. המנופים הנייד ים ללא קידוח ברכב מתחברים בקלות ל - ISOFIT בגב הספסל האחורי, ומוזנים בחשמל ע"י סוללה. אין צורך באיש מקצוע כדי להעביר אותם, ומדובר בפעולה שאורכת דקות ספורות.


עצמאות עם מתקן ההרמה


לצד מנופי ההרמה הפשוטים יותר, אנו מציעים גם רובוט הרמה, המאפשר שליטה פשוטה יותר לכל סוגי המוגבלויות.


חנייה עם רכב בעל מתקן הרמה


באזורים בהם החניה צפופה ומאפשרת טווח תנועה מוגבל מלכתחילה, כדאי לשקול מנוף מובנה ברכב, שלו טווח תנועה גדול יותר המאפשר שליטה גם במרחב שאינו נוח. במקרה כזה, מנוף נייד עלול להוסיף סיבוך שאינה רצוי.





משקל אותו נושא מתקן ההרמה


כל המנופים ההידראוליים שלנו מרימים 50 ק"ג, וחלקם גם 60 ק"ג. המשמעות היא שלמעט כלי התניידות כבד ים באופן מיוחד – המנופים מתאימים לכל סוגי כסאות הגלגלים והקלנועיות.


מחיר ומימון של מנופי הרמה


מחירם של מנופי ההרמה הסטנדרטיים שלנו נעים בין 6900 ₪ ל-7900 ₪ ומחירו של רובוט ההרמה שלנו הוא 37000 ₪. כולם מתאימים גם לקבלת החזר אם אתם בעלי זכות אישור ניידות של ביטוח לאומי.


אנחנו ממליצים תמיד למצות את זכויותיכם בתחום, ואפילו הכנו לשם כך מדריך – אותו תוכלו להוריד ממש כאן.


לאיזה סוג רכב מתאים מנוף ההרמה?


כל מנופי ההרמה שלנו מתאימים לכל סוגי הרכבים!

את המנופים אנחנו מייצרים אצלנו במפעל בכפר סבא, בהתאמה אישית לסוג הרכב ולגודל תא המטען. המשמעות היא שהמנופים שלנו מתאימים גם לרכבי 4 דלתות משפחתיים רגילים, דבר שעשוי להוות חיסכון משמעותי ברכישת הרכב ובצריכת הדלק. כמובן שאם תא המטען קטן מלכתחילה, צריך לבדוק האם כסא הגלגלים או הקלנועית יכולים להיכנס בו, אבל עבור כל בגאז' סטנדרטי אנחנו משתדלים לספק פתרון.


מתקן ההרמה הנוח ביותר


בסופו של דבר, המטרה העיקרית היא נוחות השימוש והגברת העצמאות של המשתמש.

כשם שלכל אחד מאיתנו צרכים שוני ם, רכב שונה, ומרחב מגורים המותאם לצרכיו – גם מנוף ההרמה לכסא הגלגלים או הקולנועית צריך להיות מותאם באופן אישי, ולאפשר ללקוח לנהל את שגרת יומו מבלי להזדקק לאחרים.



עם שנות הניסיון שמאחורינו מגיעה גם הידיעה כי אנו עוסקים בעבודה חשובה ומשמעותית, המאפשרת לכל אחד ואחת מלקוחותינו האהובים לקחת אחריות על ניידותו , ואנו מחויבים לערך זה בצורה מקסימלית.


צרו איתנו קשר עוד היום להתייעצות אישית ולקבלת הצעת מחיר!

161 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page